markroseboom.reismee.nl

Reisverslag Indonesie dag 15

En toen was het al weer dag 15. De tijd gaat hard als je het naar je zin hebt en de dagen beginnen dan ook langzaam af te tellen tot het vertrek.

De antibiotica kuur is vandaag afgelopen en jammer genoeg begint de ellende ook weer van vooraf aan toe te nemen. Echter voel ik me eigen nu voor de rest wel goed omdat ik niet hoef te reizen en gewoon op dezelfde plek ben en mijn rust kan pakken dus het is niet zo heel erg.

Ook begin je vandaag te merken dat de groep een beetje geprikkeld raakt. Door verschillende incidenten de afgelopen dagen beginnen er een beetje groepjes te komen en bepaalde personen kunnen niet meer zo goed met elkaar door één deur. Nu is het niet zo'n ramp aangezien ieder nu zijn eigen weg kan gaan en morgen het merendeel van de groep terug naar Nederland vertrekt.

Ik heb mijn verslag gisterochtend geschreven en dus nemen we daar weer even de draad op.

Gisterochtend heb ik de zee verkent. Een prachtig zandstrand met helder blauw water en grote, krullende golven die wit schuim over het strand spoelen. Heerlijk om even af te koelen en daarnaast af te wisselen met het zonbaden.

Gistermiddag zijn we met vier man met een taxi richting Kuta gegaan. Dit is zeg maar de grote winkelstraat in de grote stad hier dichtbij. Een taxiritje hier is allereerst flink afdingen en als je dat voor elkaar hebt is het lachen tijdens de rit. De chaffeurs zijn momenteel helemaal wild van het voetbal en ze gokken dan ook met flinke bedragen op de uitkomst van wedstrijden. Nu bleek wel dat nederland flink populair hier is en dat afgelopen wedstrijd dus flink in de verliezen is gelopen bij velen.

Eenmaal in Kuta hebben we een keer lekker bij de Mac Donalds gegeten. Gewoon effe een keer normaal en lekker vet. Daarna zijn we de stad een beetje gaan verkennen en na een anderhalf uur hadden we het wel gezien. Behoorlijk warm op straat en bezweet zijn we dan ook weer snel per taxi weer terug gegaan. Terug deden we het helemaal goed want het heeft ons een euro de man gekost.

Eenmaal terug in het hotel ben ik lekker het zwembad ingedoken en daar hebben we nog tot zonsondergang lekker gelegen. Het is hier 's avonds net zo warm als overdag en dus maakt het niet uithoe lang jeblijft liggen, koud wordt het niet.

Om half acht 's avonds zijn we hier in Seminyak de straten ingegaan op zoek naar een leuke eettent. Die hebben we gevonden en onder het genot vanlive muziek heb ik een hele lekkere zalmpizza verorberd die buiten vers gebakken werd in de steenoven.

Na het eten hebben we nog een drankje gedaan in een homobar. Daar traden om het kwartier verschillende draqqueens op in een playbackshow en het was zo grappig en gezellig dat we maar gewoon naar binnen zijn gegaan. Uiteindelijk lekker gedanst en het werd dan ook wat later dan gepland en laten we het op middernacht houden. Maar een leuke avond was het zeker.

Nu vanochtend was het natuurlijk lekker uitslapen en bijkomen. Na het ontbijt had ik een massage geregeld voor een uur en dat was echt genieten. Ik had een full body massage met aromatherapie en drukpunten en dat doet een mens goedhoor.Het probleem is echter wel dat je er noglomer en moeier van wordt en dus heb ik de rest van de dag weinig uitgevoerd. Beetje zwemmen in de zee, tapas eten in een strandtentje en zonnen bij het zwembad.

Nu vanavond is het de laatste keer met de hele groep eten, al splitstdeze zich wel op in twee groepen. Morgen zwaaien ik en de andere Mark hun uit want hun gaan naar huis en wij blijven nog tot vrijdag. Ook wel even lekker om weer bij te komen en evenop jezelf te zijn en bij te komen. We vinden het allebeigeen straf in ieder geval.

Overigens komen er weinig foto's meer omdat er niet veel meer te fotograferen valt. Ook zitten de uploads vol en dus laat ik het hierbij. Ik heb een collectie van 600 mooie plaatjes maar die zijn voor thuis.

Reacties

Reacties

Jimmy

Hey Mark,Extra genieten van de laatste paar dagen dan:) groetjes Jimmy.

Ma

Het zal wel afkicken worden haha hier geen zwembad , en niet zoveel zon :)) Geniet nog even van je laatste dagen en ik hoop dat je buik nu toch rustiger mag blijven , misschien anders even overleggen met de host .

Mariejan

He Mark lekker genieten nog even. Ik hoop voor je dat de lichamelijke ongemakken, niet al te erg worden. Geniet geniet geniet! Groetjes Mariejan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!