markroseboom.reismee.nl

Het is bijna zover !

En het is bijna zover, nog minder dan 48 uur en dan zit ik al weer in de lucht op weg naar een nieuwe bestemming ! Deze keer is het Indonesie, een lang gekoesterde wens en droom die ik nu waar ga maken.

Ik heb er ontzettend veel zin in en dit maal ga ik met een reisgezelschap, wat nieuw voor mij is, maar ook ontzettend leuk ! Je kan de ervaringen toch delen met je medereizigers en er is meer aanspraak.

Uiteraard zal ik weer proberen jullie op de hoogte te stellen via deze blog hoe het mij vergaat, echter weet ik niet in hoeverre ik hier in ga slagen. Ik heb geen idee hoe de internetverbindingen in Indonesie zijn en hoe goed de verbinding is als ik hem al heb. Ook heb ik een zeer druk en gevarieerd programma de dagen dat ik er ben en ik zal natuurlijk meer optrekken met mijn reisgenoten. Kortom, ik kan niks beloven over verslagen.

Echter schrijf ik ze wel iedere dag, zo heb ik ze wel paraat als ik in de mogelijkheid ben wat te posten. Het kan dus zijn dat er meerdere dagen tegelijk op worden gepost en in het uiterste geval van geen mogelijkheid tot verbinding kan ik ze altijd nog achteraf posten. Hou dus af en toe gewoon een oogje op de blog en je zal het vanzelf zien !

Reacties

Reacties

ma

Een droomreis van ons beiden ga je maken voor my helaas niet haalbaar maar jy gaat ook voor my genieten en ik maak de reis toch een beetje mee door al die mooie verhalen en fotoos. Ik wens je een ontzettende mooie reis en je weet het als je terug komt sta ikop schiphol!

Aty

Ik wens je een hele goede reis en geniet ervan. Je blog ga ik volgen, je schrijft zo leuk net of wij er zelf bij zijn. Heel veel groetjes.

Fransje

Mark een hele hele fijne en mooie vakantie. Geniet ervan. Groetjes

Mariejan

Mark heel veel plezier en een goede reis het is een hele onderneming en lang vliegen. Geniet van alles wat je mee maakt.

Groeten,
Mariejan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!