markroseboom.reismee.nl

Het begin van een nieuw avontuur !

En hier ben ik dan weer. Aan het begin van een nieuw avontuur is het weer tijd om iedere dag mijn belevingen met jullie te delen. Wederom ga ik alleen op reis en het heeft me weer een week boeken en zoeken gekost maar ik heb weer iets origineels kunnen bedenken waar niet iedere toerist komt.

Al gauw kwam het idee om een niet zo'n toeristische bestemming zoeken voor deze vakantie en na watt research kwam ik uit richting het noorden in de Baltische Staten. Uiteraard had ik toen nog de keus om te kiezen voor Letland, Litouwen of Estland ( of allemaal ), maar de keus was na wat reisverslagen lezen en foto's bekijken al snel gemaakt. Estland steekt met kop en schouders boven de andere twee uit door zijn prachtige middeleeuwse uiterlijk. Als je het bekijkt lijkt het net alsof je je eigen in een Anton Pieck, bijna sprookjesachtig land onderdompeld. En daarom heb ik al heel snel gekozen voor het mooie Tallinn.

Zondagochtend om 07:00 moet ik aanwezig zijn op Schiphol om in te checken voor mijn vlucht. Helaas is het niet mogelijk op zondagochtend om zo vroeg al met het openbaar vervoer op de luchthaven te komen en dus heb ik een goedkope hotelovernachting geregeld op de luchthaven zelf. Ik verblijf in het CitizenM hotel.........en dat is dus ook van waar ik dit nu schrijf. Het is een heerlijk, luxe hotel van alle gemakken voorzien waaronder zelfs een Philps Mood setting. Dat houdt in dat de kleuren van mijn kamer zich aanpassen aan mijn humeur.....heel apart. Verders heb ik een regenplafond als douche en als ik op mijn bed lig kan ik naar buiten kijken en de vliegtuigen zien komen en gaan. Mocht ik dat zat zijn kan ik zo met de afstandsbediening het rolgordijn laten zakken. Kortom, een heerlijk rustig avondje om morgen fris en fit het vliegtuig in te stappen !

In het fotoalbum van Tallinn staat een foto van mijn hotelkamer ! Ik meldt me eigen morgenavond wederom als er in Estland een goede internetverbinding te krijgen is ! Dan update 1 van mijn reis !

Reacties

Reacties

marian

Hoi Mark

Waar ben je toch?
Ben je op vakantie of zo.
Ik kreeg van de week ook foto's van je.

Groetjes

Ma

Ik wens je een fijne vlucht en een prachtige reis, wij genieten met je mee :))

Fransje

Fijne vakantie Mark, geniet ervan. Zal je volgen

Mariejan

Wat leuk Mark! Het avontuur begint al in Nederland deze keer. Leuk zo'n hotelkamer. Wil ik ook wel eens mee maken zo'n luxe kamer. Veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!